Marketingmanager/professional (24-40 uur)


Ben jij een ambitieuze marketeer en heb je innovatieve out-of-the-box marketing ideeën? Kom ze bij ons toepassen met de beproefde build-measure-learn loop en ontwikkel echt effectieve campagnes en activiteiten. En ontwikkel tegelijkertijd ook jezelf in een bedrijf dat middenin de online wereld beweegt.

Doel van de functie

Bottom-line is het doel van marketing gevonden worden door de juiste potentiële B2B klanten. Klanten die behoefte hebben aan een oplossing en werkwijze die past bij wat Ibuildings kan bieden. Wij zoeken naar klanten waar we het verschil kunnen maken met onze expertise en aanpak; waar er een match is tussen bedrijfscultuur en kernwaarden; waar er gezamenlijk als team gewerkt wordt aan het doel. En dat is het op de juiste wijze inzetten van internettechnologie voor het succes van de klant.

Verantwoordelijkheden 

Er is geen vastomlijnd “takenpakket”. Wij zoeken iemand die de strategische doelstellingen kan vertalen naar operationele activiteiten, die de resultaten meet en kan bijsturen. Dit betekent experimenteren, pionieren en ontdekken wat wel werkt en wat niet werkt in de context van ons bedrijf en onze doelstellingen. Op hoofdlijnen omvat de functie deze onderdelen (maar we verwachten dat jij in staat bent om zelf de juiste dingen te bedenken en meer van het een te doen en minder van het ander, of iets wat niet in deze lijst staat, dus laat je niet beperken tot wat hier staat):

  • Verantwoordelijk voor B2B leadgen door inzet van online campagnes
  • Website (door)ontwikkeling, beheer en SEO optimalisatie
  • Social Media campagnes opzetten en uitvoeren, meten en bijsturen
  • Aansturen van contentcreatie (blogs, white papers, artikelen)
  • Deelnemen aan en/of organiseren van seminars, beurzen en congressen
  • Recruitment marketing voor onze developer vacatures
IMG_4694.jpg

Wat verwachten wij van jou:

Als marketingmanager/professional vorm je een belangrijk onderdeel van ons team, je moet breed inzetbaar en bedreven zijn, zowel in het bedenken als het uitvoeren. Verder verwachten we dat je:

  • Affiniteit en ervaring hebt in een B2B context
  • Beschikt over HBO werk- en denkniveau
  • Oplossingsgericht bent, een teamplayer, proactief en hands-on
  • De Nederlandse taal vloeiend beheerst, in woord en geschrift
  • Een goede beheersing van de Engelse taal hebt
  • Affiniteit hebt met internettechnologie

Wat bieden wij jou:

  • Een organisatie die werkt met zelforganisatie/zelfsturing (holacracy)
  • Een positieve en leerzame werksfeer met een team enthousiaste collega's
  • Een interessante, afwisselende en uitdagende functie met korte lijnen
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Standplaats Vlissingen met mogelijkheid tot werken vanuit huis
  • Een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden


Interesse?

Bel snel met Joni Overbosch voor meer informatie of stuur je sollicitatie naar jobs@ibuildings.nl!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld


Over Ibuildings

Ibuildings heeft in ruim 18 jaar zeer veel ervaring en expertise opgebouwd met het ontwerpen en realiseren van bedrijfskritische websites en webapplicaties voor de meest veeleisende opdrachtgevers. Wij werken o.a. voor RTL Nieuws, Strukton Rail, SURFnet, ZLM verzekeringen, Vereniging Abuse Information Exchange en het Centraal Bureau voor de Statistiek. Lees meer over Ibuildings, onze kernwaarden, diensten en referenties.  En kijk hier voor een blik achter de schermen van ons bedrijf.